ایزوگام قیمت امروز

ایزوگام قیمت امروز در تهران

ایزوگام به عنوان یک عایق حرارتی و رطوبتی عمل میکند. این عایق به عنوان یک پوشش بسیار مقاوم شناخته شده است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است. این پوشش مقاوم از قیر و الیاف تشکیل شده است. این پوشش در مکان هایی همچون پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و… نصب میشود. ایزوگام انواع متفاوتی دارد که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند. همچنین قیمت ایزوگام به موارد مختلفی بستگی دارد. از این جهت نمیتوان برای قیمت روزانه  ایزوگام مقدار دقیقی گفت. به همین دلیل برای ایزوگام یک مقدار و قیمت مشخصی وجود ندارد بلکه قیمت ایزوگام با توجه به شرایطی تعیین میشود. بنابراین مواردی هستند که سبب کاهش و یا فزایش قیمت ایزوگام هستند. از اولین و مهم ترین موارد تاثیر گذار در قیمت ایزوگام میتوان به مکان مورد نظر برای نصب ایزوگام اشاره کرد. به طوری که متراژ و مساحت مکان مورد نظر برای نصب ایزوگام بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

 

 

اگر مکان مورد نظر شما دارای متراژ بالایی باشد قیمت نصب ایزوگام نیز به طبع بیشتر میشود. از طرفی اینکه مکان مورد نظر شما کجاست تا حد زیادی در قیمت روزانه ایزوگام موثر است. به طور مثال نصب ایزوگام در استخر به ابعاد استخر، متراژ استخر و لایه های ایزوگام بستگی دارد. همچنین نصب ایزوگام در پشت بام به متراژ پشت بام و همچنین پوشش سابق پشت بام موثر است. بنابراین می توان گفت که قیمت ایزوگام به صورت روزانه با توجه به فاکتور هایی همچون متراژ مورد نظر بستگی دارد. موضوع دیگر که در قیمت روزانه ایزوگام موثر است تعداد لایه های ایزوگام است. ایزوگام در برابر به دو صورت تک لایه و دولایه وجود دارد. طبیعتاً در ایزوگام دولایه مقدار مواد اولیه دو برابر ایزوگام تک لایه هستند.

 

 

 

بنابراین به دلیل افزایش مواد اولیه در ایزوگام دولایه قیمت ایزوگام و نصب آن نیز بیشتر است. همچنین موضوع دیگری که در نصب ایزوگام قیمت آن موثر است، کیفیت ایزوگام است. انواع متفاوتی از ایزوگام در بازار وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت متفاوتی هستند. ایزوگام با کیفیت دارای دوام، ماندگاری، طول عمر و… است. از این جهت نیاز به تعویض آن نیست بنابراین قیمت این نوع ایزوگام نسبت به ایزوگام های دیگر بیشتر است.

 

 

موضوع بعدی که در قیمت ایزوگام تاثیر بسزایی دارد دستمزد نصاب ایزوگام است. قیمت روزانه ایزوگام متفاوت است چرا که مواد اولیه و همچنین دستمزد نصاب ایزوگام روزانه متغیر است. هر فردی برای نصب ایزوگام دستمزد مخصوص به خود را دارد. البته موضوعی که نیابد آن را نادیده بگیرید این است که برای هزینه کمتر به نصاب بی تجربه نیابد مراجعه کرد. چرا که نصب نادرست ایزوگام سبب نفوذ آب، باران و… میشود و این موضوع می تواند سبب کاهش کیفیت ایزوگام شود. در نهایت شما مجبور می‌شوید بار دیگر اقدام به نصب ایزوگام کنید. بنابراین هنگام نصب ایزوگام به این موضوع توجه کنید که نصاب ایزوگام فردی با تجربه  و البته ماهر باشد. همچنین از دیگر موارد موثر در قیمت نصب ایزوگام مواد اولیه مورد استفاده در تهیه ایزوگام است.

 

 

 

ایزوگام به طور کلی از پلی اتیلن و قیر تشکیل شده است. هر چقدر که مواد اولیه ایزوگام خالص تر باشند، کیفیت ایزوگام و البته قیمت ایزوگام بیشتر و بیشتر میشود. بنابراین هنگام نصب ایزوگام به درصد خلوص مواد مورد استفاده در ایزوگام دقت کنید. هزینه ایاب و ذهاب از دیگر موضوعاتی است که باید در هنگام نصب ایزوگام به آن بپردازید. برای نصب ایزوگام در هر محل هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید. این هزینه به طور روزانه متغیر است و نمیتوان برای آن مقدار دقیق را در نظر گرفت.

 

 

قیمت روزانه ایزوگام با اینکه ثابت نیست  ولی با این حال تغییر قیمت ایزوگام به صورت روزانه خیلی نمیباشد. بلکه افزایش و یا کاهش قیمت ایزوگام بسته به مواردی همچون هزینه حمل و نقل، قیمت مواد اولیه، مکان مورد نظر، هزینه ایاب و ذهاب، دستمزد نصاب و… دارد. تغییر  قیمت روزانه ایزوگام با توجه به همچنین مواردی تعیین میشود.