قیمت ایزوگام دلیجان
ایزوگام که نقش گسترده ای در ساختمان سازی دارد به عنوان عایقی برای جلوگیری از رطوبت به کار میرود. برای ساخت تمامی سازه ها از ایزوگام جهت جلوگیری از رطوبت استفاده میشود؛ هر چند امروزه فناوری های جدیدی نظیر عایق نانو نیز همان کارایی ایزوگام را دارد اما هنوز به اندازه ایزوگام رایج و فراگیر نیست. یکی از مهم ترین و بهترین برند های تولید ایزوگام برند لاهیجان است که در تولید ایزوگام های باکیفیت زبانزد و پیشرو میباشد؛ در ادامه این مقاله ما ضمن بررسی ایزوگام دلیجان به طور مفصل قیمت ایزوگام دلیجان را بررسی میکنیم و عواملی که باعث متغیر بودن قیمت این ایزوگام می‌باشد را نیز یادآور میشویم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

قیمت ایزوگام دلیجان / نصب در تهران

ایزوگام چیست؟
درباره چیستی ایزوگام باید بدانید که یک عایق رطوبتی است که از نفت و مشقات آن تولید میشود، علاوه بر نفت در ساختار ایزوگام قیر و پلیستر به کار میرود. اگر بخواهیم ایزوگام را با قیرگونی و یا آسفالت مقایسه کنیم نسبت به آنها در مزیت برتری دارد چراکه هم عایق بهتری است و هم استفاده و به کار گیری از آن به نسبت راحت تر است. دوام و طول عمر بالایی دارد و همین امر نیز موجب این میشود که قیمتی مقرون به صرفه برای شما داشته باشد. ایزوگام یک و یا چند لایه عایق است که به کمک حرارت روی سطح نصب میشود.

ایزوگام دلیجان
یکی از معروف ترین برند های معتبر تولید ایزوگام برند دلیجان میباشد، کیفیت بالای ایزوگام دلیجان در کنار قیمت مناسب آن و تنوع محصولات باعث شده که در تمامی کشور از این ایزوگام ها به کار گرفته شود. شما هر جای ایران که باشید حتما تا به حال به نوعی از ایزوگام دلیجان استفاده کرده اید و یا نام آنرا شنیده اید. در کارخانه های ایزوگام دلیجان تنوع محصولات به طور گسترده مشاهده میشود و این برند انواع ایزوگام های تک لایه و یا دولایه، سردسیری و یا گرمسیری، پودری و یا ساده، ایزوگام فویل دار و انواع ایزوگام های طرح دار تولید و با قیمتی مناسب به بازار عرضه میشود.

قیمت تقریبی ایزوگام دلیجان
عوامل زیادی میتواند به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در تعیین قیمت ایزوگام دلیجان موثر باشند. از همین رو امکان ذکر قیمتی دقیق از ایزوگام دلیجان در مقاله پیش رو ممکن نیست و اگر شما میخواهید که از قیمت دقیق ایزوگام دلیجان مطلع شوید با تماسی با مشاوران ما از جزئیات و قیمت دقیق ایزوگامی که میخواهید آگاه شوید.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام دلیجان
امروزه همه ما میدانیم که بازار دچار نوساناتی است که هر روزه قیمت ایزوگام را تغییر میدهد اما به طور کلی عواملی به طوز مستقیم بر قیمت ایزوگام دلیجان موثر است از جمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره داشت.
1.نوع ایزوگام
پیشتر نیز گفتیم که ایزوگام دلیجان در انواع مختلفی تولید و عرضه میشود، فویدار بودن ایزوگام، یک لایه و یا دولایه بودن آن، ساده و یا طرحدار بودن و… همه و همه مواردی است که قیمت ایزوگام دلیجان را به صورت قابل ملاحظه ای تغییر میدهد.
2. نصب ‌کردن آن
اینکه فقط شما ایزوگام را تهیه کنید و امور مربوط به نصب آنرا خود انجام دهید و یا اینکه از شرکت نیروی ماهر برای نصب آن طلب کنید قیمت ایزوگام را تغییر میدهد. چراکه در صورتی که نیرو برای نصب آن اعزام شود هزینه نصب را نیز به علاوه هزینه ایزوگام بایستی که پرداخت کنید.
3. مساحت
گزینه دیگری که تاثیر مستقیم بر قیمت ایزوگام دارد مساحت سطحی است که میخواهید آنرا ایزوگام کنید؛ چراکه قیمت ایزوگام براساس متر مربع تعیین میشود.
علاوه بر تمامی این موارد نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه بکار رفته در ایزوگام نقش تعیین کننده ای در قیمت ایزوگام دارد

سخن آخر
ما در این مقاله ضمن معرفی ایزوگام دلیجان به بررسی قیمت آن پرداختیم و عوامل موثر در قیمت آنرا یادآور شدیم‌.‌ امیدواریم که از مقاله پیش رو پاسخ سوالات خود را گرفته باشید. در راستای افزایش کیفیت مقاله نظرات خود را با ما در میان بگذارید‌.