قیمت ایزوگام طرحدار با نصب در تهران ، بروزترین قیمت ایزوگام طرحدار و رنگی ، قیمت جدید ایزوگام طرحدار 5 میلیمتری با نصب و اجرا ، قیمت روز ایزوگام طرحدار درسال 1402 ، قیمت ایزوگام طرحدار بدون نصب .

قیمت جدید ایزوگام طرحدار 5 میلیمتری با نصب و اجرا

ایزوگام طرحدار چیست ؟

قیمت ایزوگام طرحدار / حتما مطلع هستید که تا چند سال قبل تنها دو نوع ایزوگام با نام های ایزوگام ساده و ایزوگام فویلدار آلومینیومی برای انجام عایق کاری سطوح مختلف وجود داشت و مورد استفاده قرار می گرفت .

امروزه نوع جدید از ایزوگام نیز با مزایای و کاربرد های خاص طراحی و تولید می گردد که به ایزوگام طرحدار و ایزوگام رنگی معرف است .

قیمت ایزوگام طرحدار /  ایزوگام های طرحدار و رنگی با ضخامت های 4 میلیمتر و 5 میلیمتر در دو لایه و یا سه لایه تولید می شوند . این ایزوگام ها توسط یک فویل رنگی و یا طرحدار در اشکال مختلف نظیر طرح چمنی ، طرح چوب ، طرح سنگ ، طرح آجر نما و … روکش شده است .

انواع ایزوگام طرحدار معمولا از مواد بسیار با کیفیت و قیر پلیمری درجه یک تولید و ساخته می شوند . امروزه چندین شرکت برتر تولید کننده عایق های رطوبتی تولید انواع ایزوگام طرحدار و رنگی را در سبد تولیدات خود دارند .

مانند : شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان ، شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان ، شرکت پشم شیشه ایران ، شرکت ایزوگام نمونه دلیجان و چندین شرکت و کارخانه جات دیگر .

مزایا و ویژگی ها و کاربرد ایزوگام طرحدار

از مزایای بسیار مهم انواع ایزوگام طرحدار می توان به زیبایی ظاهری این نوع از عایق های رطوبتی و همچنین پایداری و دوام و طول عمر بسیار بالاتر در برابر تابش نور خورشید اشاره نمود .

در مواردی که انجام نصب ایزوگام بر روی سطوحی مد نظر می باشد که در برابر دید عموم قرار دارند و نمای ساختمان را تشکیل می دهند مانند دیوارهای نمای ساختمان ، ایزوگام سقف سوله ها و شیروانی ها ، ایزوگام استخرها به منظور جلوه بیشتر و نمای ظاهری زیباتر، بهتر است که از انواع ایزوگام طرحدار و ایزوگام رنگی استفاده کنید .

قیمت ایزوگام طرحدار با نصب و اجرا در تهران

در بالاتر اشاره کردیم که کارخانجات متعددی به تولید ایزوگام های طرحدار مشغول هستند و انواع مختلفی از این عایق رطوبتی با کیفیت های متنوع و برند های متنوع و در قیمت های بسیار متنوع در نمایندگی های فروش ایزوگام در تهران و کرج موجود می باشد .

با توجه به نوسانات قیمت ارز و همچنین قیمت جهانی نفت معمولا قیمت روز ایزوگام نیز گاها دستخوش نوسانهایی می گردد و بهتر است در زمان خرید ایزوگام قیمت روز را از عاملیت های فروش ایزوگام در تهران استعلام نمایید .

عاملیت فروش ایزوگام طرحدار در تهران

شرکت شهر ایزوگام ، عاملیت پخش ایزوگام بصورت کلی و جزیی در تهران می باشد . این شرکت انواع ایزوگام را از برترین برندهای موجود را با ارزانترین قیمت مصوب درب کارخانه در سراسر شهر تهران و کرج عرضه می نماید .

شما می توانید به راحتی از آخرین وضعیت قیمت ایزوگام در تهران از طریق مراجعه به بخش استعلام قیمت ایزوگام در همین وب سایت مطلع شوید . همچنین با مراجعه حضوری به آدرس ما می توانید از بین صدها نمونه برند ایزوگام ، عایق رطوبتی دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید .