قیمت ایزوگام ارزان در تهران ، لیست قیمت ایزوگام ارزان 1402 ، قیمت جدید ایزوگام دلیجان ارزان قیمت در تهران ، قیمت ایزوگام در تهران خرید آنلاین ، استعلام قیمت ایزوگام ارزان با نصب و اجرا در تهران .

قیمت جدید ایزوگام دلیجان ارزان قیمت در تهران

شرکت شهر ایزوگام عاملیت پخش و نماینگی فروش و نصب  متنوع ترین انواع ایزوگام در تهران با بیش از 15 سال تجربه در خدمت همشهریان عزیز در تهران و کرج . با ما تماس بگیرید .

 

ایزوگام چیست؟ ایزوگام نوعی عایق‌ رطوبتی می باشد. این محصول صنعتی ساخته شده از دو لایه الیاف شیشه و پلی استر است که توسط قیر و پلیمر پوشیده شده و متشکل‌ است. ماده ی اصلی تشکیل‌ دهنده‌ی  ایزوگام قیر صنعتی است و به‌ عنوان متریال پایه نقش حائز اهمیتی در تولید ایزوگام به‌ عهده دارد. ایزوگام ها انواع  گوناگونی از نظر تعداد لایه و نوع روکش و ضخامت و نوع برند دارند و به‌ منظور آب ‌بندی و همچنین جلوگیری از نم یا رطوبت در خیلی از سازه‌ های موجود مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

 

 

عوامل بسیاری بر هزینه ها و لیست قیمت های ایزوگام در سال 1402 و هم‌چنین نصب آن‌ تاثیر گذار بوده است که از جمله آن عبارت است از:

نقش قیر در قیمت انواع ایزوگام؛

قیر مهم ترین ماده‌ی اولیه تشکیل‌ دهنده ایزوگام می‌باشد و بیش‌ترین مصرف در تولید ایزوگام نسبت به باقی متریال را عهده ‌دار است. قیر در صنعت هم دارای کیفیت ‌گوناگونی با هزینه‌های مختلف موجود می‌باشد و در ایزوگام ها قیر صنعتی به‌ نوع ۶۰ و۷۰ درصدی استفاده می‌شود و با توجه به میزان بسیار قیر در عایق ‌های رطوبتی از پیش‌ ساخته شده، قیمت آن در قیمت نهایی ایزوگام ها تأثیر داشته و یکی از حائز اهمیت ترین عامل تعیین‌ کننده‌ی قیمت آن‌ها است.

نقش متراژ  و مساحت محل نصب در قیمت انواع ایزوگام ؛

هزینه‌ی نصب ایزوگام ها به‌ صورت متری حساب می‌شود و از همین ‌رو هم متراژ و مساحت محل نصب ایزوگام و پوشش ‌دهی آن، و مکان نصب در قیمت ایزوگام ها تأثیرگذار می ‌باشد. به‌ طوری‌که هرچقدر متراژ محل بالاتر بوده باشد قیمت نصب ایزوگام ها هم بیشتر خواهد شد و هرچه متراژ و مساحت پایین تر بوده باشد هزینه‌های نصب هم کم تر خواهد شد.

نقش الیاف پلی استر در قیمت روز ایزوگام ؛

پس از قیر، الیاف پلی استر یکی از اصلی ‌ترین لایه ‌ی تشکیل‌ دهنده‌ی عایق  از پیش‌ ساخته بوده است که با  تی شو لایه‌ های بسزایی از ایزوگام را تشکیل می ‌کنند. نقش الیاف پلی استر در ایزوگام برای نفوذ هرچه بیش‌تر قیر در آن‌ بوده است و تغییر در هزینه تولید الیاف پلی استر در قیمت آخرین ایزوگام تأثیر داشته است و سبب بالا و پایین شدن هزینه ایزوگام خواهد شد.

نقش برند در قیمت ایزوگام؛

یکی از عامل های تعیین‌ کننده هزینه در همه‌ی محصول ها برند های بسیار آن محصول در بازار می باشد. ایزوگام ها نیز مثل هر محصول دیگری دارای برند متفاوتی از شرکت ‌های مختلف تولیدی در ایران بوده است که به علت نوع کیفیت متریال ‌ها به کار برده شده است، در ایزوگام ها در شرکت‌ ها کیفیت ایزوگام های تولیدی با هم متفاوت می باشد و از همین ‌رو دارای هزینه ‌های متفاوت تری در بازار می ‌باشد.

برای مثال شرکت ایزوگام  شهر ایزوگام ، عاملیت پخش ایزوگام در تهران و عرضه‌کننده ایزوگام های مختلف است. از برند های مطرح است و همه‌ی خدمات پخش و نصب ایزوگام را در نمایندگی ‌های مخصوص عهده دار می باشد. از برندهای ایزوگام قابل‌ فروش در همین شرکت می ‌توانیم به برند های مطرح صدف بام و دلیجان شرق و ایزوگام بام گستر اشاره می‌کنیم که هر کدام از این برند ها  قیمت ‌های مختلفی دارند و دارای بالاترین کیفیت می باشند.

 

 

 

 

نقش علامت استاندارد و نشان ملی درقیمت ایزوگام ؛

ایزوگام در شرکت‌ های مختلفی با کیفیت های گوناگون تولید شده است و دارای نشان استاندارد است. هم چنین به دلیل وجود بعضی دلالان در بازارها ایزوگام های بی‌کیفیت با قیمت ارزان ‌ترِ بدون نشان استاندارد به عرضه می‌ رسند. داشتن علامت استاندارد ملی به روی برچسب ایزوگام، نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت کالاها است و از همین‌ رو در هزینه ایزوگام نیز تأثیرگذار می باشد.

نقش ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش در قیمت؛

ارائه ی ضمانت‌ نامه ی کتبی در وقت خرید ایزوگام خیلی مهم می باشد و خیال مشتری را از خرید یک کالای باکیفیت و بادوام راحت خواهد کرد. اگر ایزوگامی که خرید می‌کنید دارای بیمه‌ نامه و ضمانت‌ نامه کتبی بوده باشد، به این معناست که شرکت ارائه‌ دهنده‌ی دارای خدمات بعد از فروش بوده است و یک شرکت معتبر‍ِ با اصالت می باشد.

نقش خرید تک و عمده در قیمت؛

خرید کردن عمده محصول ها به ‌طور معمول از خرید به‌ صورت تک، ارزان‌ تر است و دارای قیمت پایین ‌تری می باشد. پس خرید ایزوگام به ‌صورت عمده با متراژ زیاد از خرید آنها به‌ طور رول‌ های تکی ارزان ‌تر خواهد شد. هم چنین خرید ایزوگام با خدمات نصب آن و با خرید ایزوگام بدون خدمات نصب آن گران ‌تر می باشد و متفاوت تر است.

دقت به این که با نوسانات بازار قیمت ایزوگام هم ثابت نمی‌ماند می تواند به شما در خرید یاری کند.