فروش قیر در تهران / فروش قیر بشکه ایی / فروش قیر شرکت پاسارگاد / فروش قیر شرکت جی / فروش قیر صادراتی 60/70  / فروش قیر صادراتی بشکه ای / قیمت قیر بشکه ایی در تهران / قیمت قیر شل پشکه ایی در تهران / قیمت قیر مخلوط در تهران / فروش قیر ۶۰/۷۰ امروز / قیمت قیر فله صادراتی / قیمت هر تن قیر صادراتی / نحوه خرید قیر صادراتی / خرید قیر حلب 17 کیلویی .

فروش قیر بشکه ایی شرکتی در تهران

قیمت قیر به صورت بشکه ای

فروش قیر بشکه ایی/  قیر، یکی از مهم ترین مشتقات نفت است است که امروزه در بسیاری از صنایع و زمینه ها کاربر دارد. این ماده ی سیاه رنگ، خمیری شکل و چسبناک انواع متنوع و بسیاری دارد که هر کدام مناسب کاری خاص هستند. بیشترین کاربرد قیر ها در زندگی امروزه در زمینه عایق کاری رطوبت و ساخت اسفالت ها هستند.

فروش قیر بشکه ایی

بنابر آنچه گفته شد، اکنون تا حدودی می دانیم که قیر ها چه کاربرد بالایی در صنعت دارند و در همین راستا، از اهمیت بسیاری برخوردارند. حال، اگر می خواهید از به روز ترین قیمت قیر بشکه ای آگاه شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

قیمت قیر به صورت کلی

قبل از هر چیز، باید به شما یاداوری کنیم که قیر ها انواع مختلفی دارند و همانطور که گفتیم در ادامه، کاربرد های فراوانی هم دارند. همچنین قیر ها به روش های مختلفی به فروش می رسند. اما آنچه در این مسئله حائز اهمیت است این است که بدانید با توجه به طیف گوناگون نوع قیر، نمی توانیم هیچ قیمت مشخصی را به عنوان قیمت قیر بشکه ای به شما معرفی کنیم.

فروش قیر صادراتی 60/70

فروش قیر بشکه ایی / یکی از اصلی ترین روش ها برای فروش قیر و رساندن آن به دست مشتری، فروختن قیر به صورت بشکه ای است. در ادامه می خواهیم قیمت قیر بشکه ای را به شما معرفی کنیم. اما قبل هر چیز، از یاد نبرید که تمامی مسائلی که به آن اشاره خواهیم کرد مقایسه قیمت نوع قیر ها به صورت بشکه ای و عوامل تاثیر گذار بر آنها است و همانطور که پیش تر هم گفتیم، در نهایت نمی توانیم عددی ثابت را به عنوان قیمت قیر بشکه ای معرفی کرد.

قیر بشکه ای چیست

قیر های بشکه ای خصوصیات خاص خود را دارد که او را از دیگر قیر ها متمایز می کند. در ادامه به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم و شما را از ویژگی های آن آگاه می کنیم.

خرید قیر حلب 17 کیلویی

قیر بشکه ای در حالت کلی ماده ای جامد رنگ است، اما در اثر حرارت می تواند به حالت خمیری و روان تغییر شکل دهد. همچنین این قیر ها دارای خواصی از جمله چسبندگی و نفوذ ناپذیری آب می باشند و به همین علت کاربرد فراوانی در عایق کاری رطوبتی دارند.

قیر تولید شده در پالایشگاه ها پس از حمل در وسایل حمل و نقل مخصوص، در کارگاه ها تبدلی به قیر بشکه ای می شود.

حال که از ویژگی های قیر بشکه ای آگاه شدیم، بیاید تا درباره قیمت قیر بشکه ای هم اطلاعاتی به دست بیاوریم.

قیمت قیر بشکه ای پاسارگاد و جی

قیربشکه ای انواع مختلفی دارند که قیمت نهایی آنها با توجه به نوع خود، متفاوت است. همچنین دگر عواملی از جمله وزن مورد نظر شما برای خریداری قیر نیز از مسائل مهم در تایین قیمت قیر بشکه ای هستند. جنس و کیفیت قیر ها نیز امری مهم است که در قیمت قیر بشکه ای اثر گذار است.

قیمت قیر بشکه ای پاسارگاد و جی

اما بیاید با چند مورد از انواع قیر بشکه ای آشنا شویم و رنج قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

قیر بشکه ای 60.70

این نوع قیر که به نام قیر شل نیز معروف است از بهترین کفیت برخوردار است و نسبت به دیگر قیر ها روان تر است و بیشتر در قیرگونی ساختمان کاربرد دارد و از قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به دیگر قیمت قیر بشکه ای برخوردار است.

قیر قیر بشکه ای مخلوط

این نوع قیر نسبت به قیر شل قیمت بیشتری دارد که به دلیل کیفیت بهتر و کاربرد بیشترش است؛ اکثرا از این قیر در مناطق گرمسیر و مکان هایی که در معرض نور خورشید قرار دارند، استفاده می شود.

 قیمت قیر بشکه ای دمیده

قیر بشکه ای دمیده، از دمیدن هوای داغ به داخل ساختار خود به دست می آید و به همین علت، قیمت این نوع  قیر بشکه ای از بقیه ی آنها کمتر است.

این نوع قیر ها نسبت به بقیه درجه نفوذ کمتری نیز دارند. همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به نرمی بیشتر و حساسیت کمتر آن اشاره کرد.