ایزوگام متری چند نصب میشود ؟

ایزوگام متری چند نصب می شود

نصب ایزوگام یکی از موضوعاتی است که کاربران به آن توجه ویژه ای میکنند. این موضوع از موضوعاتی است که در هنگام خرید باید آن را در نظر گرفت و به آن توجه ویژه ای کرد. به همین جهت استعلام قیمت ایزوگام بسیار حائز اهمیت است. به‌طور کلی برای نصب ایزوگام نمیتوان قیمت مشخصی را تعیین کرد. چرا که قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام یا توجه به عوامل متعددی تعیین میشود از این جهت باید در هنگام استعلام قیمت ایزوگام و نصب آن مواردی که سبب کاهش و یا افزایش قیمت نهایی ایزوگام میشوند را در نظر گرفت. در این متن ما سعی داریم مواردی که بر قیمت نصب ایزوگام موثر است توضیح دهیم.

اولین موردی که در قیمت نصب ایزوگام موثر است مکان مورد نظر برای نصب ایزوگام می‌باشد. به طوری که قیمت نصب ایزوگام و استعلام قیمت برای محلی که قرار است ایزوگام نصب شود و عایق کاری شود متفاوت است. به همین منظور انتخاب نوع عایق مورد نظر و همچنین مکانی که قرار است عایق کاری شود، تا حد زیادی بر قیمت ایزوگام موثر است. مورد بعدی که در قیمت نصب ایزوگام موثر است شرایط کاری افراد است. به طوری که هر فرد عایق کار برای نصب ایزوگام دستمزد مخصوص به خود را میگیرد بنابراین این موضوع نیز سبب افزایش یا کاهش قیمت نهایی نصب ایزوگام  میشود. البته تنها هزینه کار عایق را برای نصب ایزوگام مد نظر قرار دهید چرا که بهتر است از افراد ماهر و با تجربه برای نصب ایزوگام کمک بگیرید.  از طرفی نوع ایزوگام تاثیر مهم و بسزایی در قیمت نصب ایزوگام دارد. به طور مثال مسلما نصب ایزوگام یا کیفیت و خوب هزینه بیشتری در بر میگیرد.

 

مواردی دیگری بر هزینه نصب ایزوگام موثر هستند. یکی از این موارد کیفیت ایزوگام است. همانطور که می‌دانیم در بازار انواعی از محصولات ایزوگام یا کیفیت و مواد اولیه متفاوت وجود دارند. بهتر است بدانید که قیمت ایزوگام های مرغوب  بیشتر است چرا که این نوع ایزوگام ها از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار هستند. به طوری که قیمت این نوع ایزوگام ها بالا تر است چرا که کیفیت ایزوگام های مرغوب به گونه ای است که می‌توانند بیشتر از ۱۵ سال عمر کنند و در برابر عوامل مختلف و شرایط آب و هوایی سالم بمانند. از طرفی ایزوگام هایی که از مرغوبیت خیلی زیادی برخوردار نیستند، هزینه نصب کمتری دارند چرا که این ایزوگام ها دوام بالایی ندارند. از این جهت نیاز به تعویض زود هنگام دارند. همچنین تعداد لایه های ایزوگام در قیمت نهایی ایزوگام بی تاثیر نیست. ایزوگام های دولایه و سه لایه نسبت به ایزوگام های تک لایه قیمت بیشتری دارند.

 

 

 

از طرفی همانطور که گفته شد نصب ایزوگام با توجه به مکانی که قرار است عایق کاری شود قیمت متعددی دارد.

 

قیمت نصب ایزوگام استخر: یکی از موادی که حتما باید توسط ایزوگام عایق کاری شود، استخر است. قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در استخر متفاوت است و با توجه به شرایط استخر تعیین و محاسبه میشود‌. مواردی که بر نصب و قیمت ایزوگام در استخر موصل هستند شامل شکل و نوع استخر، ابعاد استخر، مساحت استخر و… می‌باشند.

 

قیمت نصب ایزوگام سرویس بهداشتی: سرویس بهداشتی یکی از مکان هایی است که عایق کاری آن با ایزوگام بسیار حائز اهمیت است. چرا که سرویس بهداشتی یکی از مرطوب ترین قسمت های خانه به حساب می‌آید. به همین دلیل  عایق کاری ایزوگام در این مکان واجب است و قیمت نصب ایزوگام در سرویس بهداشتی به مواردی همچون کیفیت کار، مساحت سرویس بهداشتی و… وابسته است.

 

قیمت نصب ایزوگام پشت بام:

پشت بام یکی از مکان هایی است که باید به صورت کامل و دقیق آن را با ایزوگام عایق کاری کرد‌. لازم به ذکر است که برای استعلام قیمت ایزوگام نمیتوان مبلغ دقیق گفت چرا که مساحت پشت بام پوششی که بر روی پشت بام است و کیفیت کار و هزینه عایق کار همگی سبب کاهش یا افزایش قیمت میشوند. سپاس از شما