قیمت روز ایزوگام ایستابدژ در تهران ، ایستابدژ از شرکت های معروف تولید کننده ایزوگام است. این شرکت علاوه بر تولیدات گسترده ایزوگام در بازار ایران، این کشور صادرات ایزوگام با کیفیت بالا را به انواع کشور های خاورمیانه و آفریقا انجام میدهد. ایزوگام های این شرکت مناسب نصب برای مناطق سردسیر هستند و همچنین ایزوگام های ایستابدژ دارای نشان استاندارد و ده سال ضمانت کتبی هستند. همچنین شرکت ایزوگام ایستابدژ در شهر قزوین وجود دارد و همینطور این شرکت از تولید کنندگان موفق ایزوگام در کشور ایران و همچنین صادر کننده آن به دیگر کشور ها می‌باشد. شرکت ایستابدژ ایزوگام های تک لایه، دولایه، روکش دار آلومینیومی و بدون روکش را با کیفیت نوع A تولید کرده است.

 

قیمت جدید ایزوگام ایستابدژ

 

 

تماس با مشاورین شرکت ایزوگام شهر ایزوگام در تهران و کرج

09122330961

 

ویژگی های کلی ایزوگام ایستابدژ

قیمت جدید ایزوگام ایستابدژ ، ایزوگام های ایستابدژ از با کیفیت ترین ایزوگام ها در بازار عایق های رطوبتی می‌باشد. ویژگی های کلی ایزوگام ایستابدژ عبارتند از:

وزن رول ایزوگام ایستابدژ حدود ۴۲ کیلوگرم می‌باشد.

ضخامت هر ورق ایزوگام ایستابدژ حدوداً ۴ میلی متر است.

ضخامت روکش آلومینیومی ایزوگام ایستابدژ ۱۰۰ میکرون است.

ایزوگام ایستابدژ قابلیت انعطاف پذیری و همچنین کشسانی بسیار بالایی دارد.

طول عمر این ایزوگام بیشتر از ده سال می‌باشد.

ایزوگام ایستابدژ قابل نصب برو روی تمامی سطوح است.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی در تولید ایزوگام ایستابدژ

 

قیمت نصب و فروش ایزوگام ایستابدژ

از موارد مهم هنگام خرید ایزوگام که باید به آن توجه کرد، قیمت ایزوگام دلیجان می‌باشد. شرکت ایزوگام ایستابدژ با یسشتر از پانزده سال سابقه و تجربه کافی، نصب و فروش ایزوگام را انجام می دهد. همانطور که میدانید انواعی از ایزوگام ها در بازار وجوددارد که هر کدام بسته به فاکتور هایی که دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. به طور مثال ایزوگام ها از نظر لایه ها به چندین دسته تک لایه، دو لایه و… تقسیم میشوند که هر کدام قیمت های خاص خود را دارند. همچنین ایزوگام ها در دو نوع طرحدار و ساده دیده میشوند که نوع طرحدار آن نسبت به نوع ساده قیمت بیشتری دارد.

 

 

 

اما مهم ترین عاملی که در تعیین قیمت ایزوگام موثر است، کیفیت ایزوگام می‌باشد. مواد اولیه ایزوگام با خلوص زیاد و همچنین جنس خوب در قسمت ایزوگام حائز اهمیت است. همچنین قیر استفاده شده در تولید ایزوگام از موارد موثر در قسمت ایزوگام میباشد. لازم به ذکر است که قیر باید طبیعی و با کیفیت باشد. همچنین ضخامت قیر باید حداقل ۴ میلی متر بوده و وزن رول قیر باید حدود ۴۲ کیلوگرم باشد. فویل لایه آلومینیوم همچنین باید از کیفیت و ضخامت بین ۸۰ تا ۱۰ میکرون تبعیت کند. لازم به ذکر است که کاهش وزن و ضخامت سبب کاهش قیمت ایزوگام می شود اما باعث میشود که طول عمر ایزوگام نیز کاهش یابد.

 

تاثیر نوع بر قیمت ایزوگام  ایستابدژ

از عوامل موثر در قیمت ایزوگام ایستابدژ  این است که باید نوع ایزوگام مورد نظر را انتخاب کنید. چرا که انواع مختلف از ایزوگام ها در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی دارند. همچنین متراژ ایزوگام بر قیمت ایزوگام ایستابدژ موثر است. طبعیتا ایزوگام با متراژ بالا قیمت بیشتری نیز دارد. از دیگر عوامل موثر در قیمت ایزوگام ایستابدژ، مکان خرید است. به گونه ای که این ایزوگام در کارخانه ها به طور مستقیم و یا در نمایندگی های شرکت ایستابدژ به فروش می رسد. خرید مستقیم ایزوگام ایستابدژ از کارخانه سبب کاهش هزینه حمل و نقل میشود. اما به طور کلی خرید ایزوگام ایستابدژ از نمایندگی های فروش قیمت مناسب تری برای خریداران در بر می گیرد. از طرفی نوع ساده نسبت به نوع طرح دار ایزوگام ایستابدژ هزینه ی کمتری در بر می گیرد. توع بدون روکش الومینیومی ایزوگام ایستابدژ نیز نسبت به نوع روکش دار ان ارزان تر است. با این حال کیفیت ایزوگام ها به طور کلی در سطح مطلوبی قرار دارد.جنس فویل الومینیومی نیز از عوامل مهم در تعیین قیمت ایزوگام ایستابدژ می باشد. توجه کنید ایزوگام ارزان کارایی کمتری دارد و بعد ها هزینه شما را افزایش می دهد.

 

سپاس از همراهی شما.