قیمت جدید ایزوگام اکسیر دلیجان در تهران ، قیمت جدید ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا ، قیمت روز ایزوگام اکسیر دلیجان در سال 1402 ، بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان در تهران .

قیمت روز ایزوگام اکسیر دلیجان در سال 1402

قیمت ایزوگام اکسیر

ایزوگام چیست؟

قیمت جدید ایزوگام اکسیر دلیجان ،  ایزوگام نام تجاری، نوعی عایق آماده در برابر نم و رطوبت برای پوشش سقف، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی برای عایق کاری است که برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده می شود و از مواد نفتی به دست می آید

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد.

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند

انواع ایزوگام

ایزوگام ها از جنبه های مختلفی تقسیم می شوند.

از نظر نوع قیر مصرفی در تولید ایزوگام به دو دسته ایزوگام یعنی ایزوگام نوع بی پی پی  و بی او اف تقسیم می شوند.

از نظر پوشش به فویلدار، ساده یا پودری، طرح دار و سنگریزه تقسیم می شوند.

از نظر تعداد لایه ها به سه دسته تک لایه، دو لایه و سه لایه تقسیم می شوند

ایزوگام اکسیر چیست

ایزوگام اکسیراز کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند زیرا از بهترین نوع ایزوگام می باشد. لازم به ذکر است که دوام و راحتی داخلی که یک ساختمان می تواند ایجاد کند با عایق رطوبتی نانو اجرا می شود که ارتباط مستقیمی با ساختمان ها دارد و باید از مواد اولیه مناسب تولید شود.

ایزوگام اکسیر شناخته شده ترین نوع ایزوگام است که ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی بوده و وجود آن در برابر رطوبت بسیار موثر است که از مزیت های مهم این محصول به شمار می رود ایزوگام اکسیر بسیار باکیفیت و پرکاربرد است زیرا چسبندگی عالی به اکثر سطوح ایجاد می کند و در آب و هوای سخت پایدار است و از رطوبت جلوگیری می کند.

قیمت جدید ایزوگام اکسیر دلیجان ، همچنین دارای روکش براق و بسیار زیبا می باشد که با نصب آن زیبایی بی نظیری به محل مورد نظر ایجاد می کند. یکی از نکات اساسی در یک ساختمان که باید رعایت شود استفاده از عایق رطوبتی مناسب است که در سطوح مختلف باید بسیار بادوام بوده و در ساخت و سازها از آن استفاده شود که از مزیت های مهم این محصول به حساب می آید.

مزایای ایزوگام اکسیر

بدون پوسیدگی

عایق رطوبتی اکسیر دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی شود و انعطاف پذیری بالایی دارد.

مقاوم در برابر انبساط و انقباض

ایزوگام صادراتی اکسیر به دلیل داشتن لایه پلی استری در برابر فشارهای احتمالی ناشی از انبساط و انقباض ساختمان مقاومت می کند.

1000 سال عمر مفید ایزوگام

ایزوگام صادراتی اکسیر پوششی مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی است که در اثر حرارت به سطح سقف چسبانده شده و از نفوذ نم و رطوبت به زیر عایق جلوگیری می کند. میانگین عمر مفید ایزوگام 1000 سال است

کاربردهای ایزوگام

ایزوگام  با توجه به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها مورد استفاده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پشت بام‌ ها

مخازن آب

نمای ساختمان

پل‌ های هوایی

ایرانیت

پارکینگ‌ های طبقاتی

پی ساختمان

لوله‌ های آب گاز، نفت

استخر ها

سد ها

تونل‌ ها

کانال‌ های آبیاری

سردخانه‌ ها

سرویس‌ های بهداشتی

باند فرودگاه

سخن پایانی

به عنوان سخن آخر اگر شما به دنبال ایزوگامی با کیفیت و قیمت مناسب هستید،ایزوگام اکسیربا کیفیتی مرغوب میتواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما در بین برندهای موجود در بازار باشد.برای اطلاع از قیمت ایزوگام اکسیر بهتر است از کارشناسان و افراد مجرب و آگاه کمک بگیرید زیرا همانطور که میدانید عوامل مختلفی  بر قیمت ایزوگام تاثیرگذار است،بنابراین با کمک آنها شما بهترین ایزوگام را با مناسب ترین قیمت میتوانید تهیه کنید.امیدوارم که در این مقاله توانسته باشم اطلاعاتی چند درباره ایزوگام صادراتی اکسیر در خدمت شما عزیزان قرار داده باشم