فروش قیر در تهران / فروشگاه قیر در تهران / قیمت قیر در تهران / خرید قیر در تهران / مرکز فروش قیر در تهران / نمایندگی فروش قیر در تهران / فروش قیر در تهران قیمت روز / فروش قیر در تهران عمده فروشی .

فروش قیر در تهران قیمت روز

عاملیت فروش قیر در تهران

فروش قیر / قیر یک ماده چسبنده، خمیری شکل و سیاه رنگ است که در ساخت آسفالت و عایق کاری رطوبت به کار می رود.

 

قیر از مشتقات نفت است که اغلب در پالایشگاه نفت تولید می شود.

 

قیر انواع مختلفی دارد که هر کدام شان کاربرد خاص خود را دارند.

 

یکی از مهم ترین مواد اولیه نفتی در عایق کاری ضد رطوبت ساختمان سازی، قیرگونی و راه سازی قیر می باشد، همین طور قیر موارد استفاده فراوانی در تولید عایق های رطوبتی و انجام ایزولاسیون و ضد آب سازی ساختمان ها را دارد.

 

لازم به ذکر هست که قیمت قیر به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما قبل از آن نکاتی را که قبل از خرید قیر باید بدانید را خواهیم گفت.

 

در خرید قیر به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای عایق کاری باید از قیر استاندارد استفاده گردد؛ زیرا اگر از قیر نامرغوبی  استفاده شود در نهایت منجر به نشتی و رطوبت در ساختمان خواهد شد که مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

اگر در انتخاب مرکز فروش قیر و گونی در تهران، دقت کافی را داشته باشید، هرگز مشکلات احتمالی ناشی از استفاده محصولات نامرغوب برای شما پیش نخواهد آمد.

 

خرید قیر خالص، مرغوب و درجه یک استاندارد قیرگونی و عایق کاری با قیمت خوب و مناسب جهت اجرای قیرگونی برای یک عایق رطوبتی استاندارد و با دوام و طول عمر بالا از مسائل مهم و حائز اهمیت پیش روی خریداران قیر عایق کاری می باشد چون زمانی که قیر داخل بشکه و سرد می باشد شناسایی و تشخیص کیفیت آن کاری دشوار می باشد و تا زمانی که  قیر داغ نشده و به مصرف نرسد کیفیت قیر مشخص نمی شود.

 

بهترین و منطقی ترین کار این است که در خرید قیر به برندهای اعتماد کنید که نام آشنا هستند و سعی کنید از شرکتهایی خرید کنید که روزمه کاری بسیاری دارند و میزان رضایت مشتریهای آنان بالای ۸۰ درصد باشد.

 

به مدت زمان گارانتی شرکتها حتما دقت کنید. نوع و میزان گارانتی را چک کنید و با دیگر رقبا مقایسه کنید.

 

اپراتور ماهری که با توجه به شرایط محیطی و نیاز واقعی مکان مقدار قیر و ارتفاع مورد نیاز را بررسی کند و کار را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند، باید با ریزبینی و دقت فراوان انتخاب شود.

 

معمولا می شود گفت در خرید قیر از برند های معتبر و پرکار، می توان مطمئن بود که از اپراتورهای باتجربه استفاده شده است.

 

 

کاربردها و ویژگی های قیر

کاربردهای اصلی قیر به دلیل وجود دو خاصیت مهم این ماده است:

  • نفوذناپذیری در برابر آب
  • چسبندگی

 

از ویژگی های عمومی قیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم و غیرقابل نفوذ بودن در برابر رطوبت و آب
  • عایق الکتریکی
  • پایداری متوسط در برابر بازها، اسیدها ونمکها
  • چسبندگی به دیگر مصالح
  • قابلیت ارتجاع

 

قیر عمدتاً در ساخت و سازها، راه‌ سازی، عایق کاری جاده‌ ها، آسفالت کردن خیابانها یا عایق بندی پشت بام‌ ها استفاده می شود.

 

 

عوامل موثر بر قیمت روز قیر

در خرید و فروش انواع قیر نکاتی وجود دارد که قیمت گذاری و بازاریابی با توجه به آنها شکل می‌ گیرد.

 

دقت کنید که قیمت قیر جدید بیشتر توسط شرکتهای دولتی صورت می‌ گیرد، پس اساساً این صنعت متعلق به دولت است و افراد حقوقی می‌ توانند تنها نمایندگان فروش باشند.

 

قیمت قیر تابع فاکتورهای زیادی است که مکان پالایشگاه جزیی از این موارد است.

 

قیر به صورت فله‌ ای، بشکه‌ ای و کانتینری جابجا می‌ شود که معمولا ارسال فله‌ ای آن هزینه کمتری دارد.

 

ارز و دلار و تورم موجود در جامعه، از دیگر موارد موثر در قیمت قیر می‌ باشد.

 

 

کلام آخر

در این مقاله به اینکه اصلاً  قیر چیست، چه ویژگی و کاربردی دارد و همچنین نکاتی که در خرید قیر باید به آنها توجه کنیم و در نهایت عواملی که در تعیین قیمت فروش قیر تاثیر گذار هستند را گفتیم.

امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

 

برای اطلاع از عاملیت های فروش قیر معتبر تهران و قیمت روز قیر می‌ توانید با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید. سپاس از اینکه همراهمان هستید.