قیمت قیر کارتنی در تهران / قیمت قیر آسفالت / قیمت جدید قیر بشکه ایی 6070 / قیمت روز قیر کارتنی پاسارگاد / قیمت قیر مخلوط کارتنی / استعلام قیمت قیرکارتنی  در تهران / استعلام قیمت فیر صادراتی / قیمت روز انواع قیر پالایشگاهی .

قیمت قیر کارتنی در تهران

اطلاع از قیمت قیر کارتنی

قیمت قیر کارتنی / قیر ها فراورده هایی از نفت هستند که امروزه کاربرد بسیاری در زمینه صنعت دارند و به طور معمول برای ساخت اسفالت ها یا نسل جدید عایق های رطوبتی که همان ایزوگام ها هستند، استفاده می شوند. قیر ها انواع متنفاوتی دارند و همینطور به شیوه های مختلفی نیز به فروش می رسند.

در ادامه می خواهیم شما را قیر کارتنی آشنا کنیم و درباره قیمت قیر کارتنی صحبت کنیم. بنابراین اگر دنبال کسب اطلاعات برای خرید قیر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در خرید خود داشته باشید.

قیر کارتنی چیست

به قیر های سفت و شکننده با گرید 10.20 که در ظروف هایی از جنس کارتن بسته بندی می شوند قیر کارتنی می گویند، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت قیر کارتنی و خواص آن تا انتهای این مطلب را بخوانید.

همانطور که می دانید، قیر ها انواع بسیار گسترده ای دارند و در مواردی کوچک دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند. همین تفاوت ها در نهایت کاربرد و جایگاه اصلی قیر را مشخص خواهد کرد. مهم ترین ماده اولیه در ساختار قیر کارتنی، نوعی دیگر از قیر که به نام قیر 60.70 یا قیر شل معروف است، می باشد. همچنین قیر کارتنی در زمینه های بسیاری کاربرد دارد و به همین دلیل از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. مواردی از جمله قیر اندود کردن لوله های فلزی زیرزمین یا حتی لوله های سیمانی و همچنین آب بندی کردن جوی آب همگی کاربرد های خاص قیر کارتونی هستند.

از دیگر خواص قیر کارتنی نیز می توان به داشتن خاصیت کشسانی نسبتا کم و درجه نفوذ پایین اشاره کرد. این ویژگی ها باعث می شود که نتوان به طور مستقیم از قیر کارتنی استفاده کرد. بنابراین لازم است هنگام استفاده از قیر کارتنی، از قبل کمی آن را با قیر شل یا همان 60.70 که پیش تر درباره اش صحبت کردیم مخلوط کنید.

همچنین جالب است بدانید قیر کارتنی به دلیل حمل در کارتن مظروف به این نام لقب گرفته و شناخته می شود.

قیمت قیر کارتنی

یکی از مهم ترین مسائل در خرید هر محصولی، قیمت آن است. با توجه به اینکه ما قادر به گفتن قیمتی پایه و ثابت به عنوان قیمت قیر کارتنی نیستیم، در ادامه قصد داریم شما را با عوامل موثر بر قیمت نهایی آن آشنا کنیم تا به شما کمک کنیم هنگام خرید، تصمیمی معقول تر بگیرید و تجربه خرید خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

مقدار قیر مد نظر

بدون شک قیمت هر محصول با توجه به اندازه ای که خریداری می شود اعلام خواهد شد، بنابراین همانطور که خودتان نیز حدس می زنید تا مقدار محصول مورد نظر شما را ندانیم نمی توانیم قیمت قیر کارتنی را به شما اعلام کنیم.

کیفیت و اصالت قیر

با وجود اینکه قیر کارتنی، انواع متنوعی ندارد، اما همچنان نمی توان از این موضوع قافل شد که روش های ساخت آن متفاوت است و در نهایت بر روی کیفیت قیر کارتنی نیز موثر خواهد بود. بنابراین پیش از هرچیز از اصالت قیر مطمئن شوید و بدانید که بدون شک، قیمت قیر کارتنی با توجه به کیفیتش متغییر است.

نحوه خرید شما

از دیگر عوامل مهمی که در نهایت تایین کننده قیمت قیر کارتنی می باشد، نحوه خرید شما است. بنابراین هنگام خرید توجه داشه باشید که پای واسطه های سودجو که برای بیشتر کردن سود خود قیمتی قابل توجه را به خرید شما اضافه می کنند، وسط نباشد.

کیفیت مواد اولیه

با اینکه قیر کارتنی از فراورده های نفت است اما این به این معنا نیست که در ساختار خود از دیگر مواد اولیه استفاده نشده است. مواد بسیاری در ساختار اولیه قیر کارتنی وجود دارند و بی تردید کیفیت آنها در کیفیت نهایی قیر شما و همچنین تایین قیمت قیر کارتنی اثر گذار است. بنابراین سعی کنید در خرید خود، کیفیت را در اولویت بگذارید؛ چرا که اگر محصولی با کیفیت خریداری کنید در بازه زمان طولانی می تواند بهترین کاربرد را داشته باشد.