قیمت آسفالت توپکا در تهران

قیمت آسفالت توپکا

 

آسفالت یک ترکیب است که از مخلوط شدن شن و ماسه وقیرساخته می‌شود که به علت دانه بندی‌های گوناگون قیمت آسفالت متفاوت است.

 

که برای ساختن جاده ها، کوچه‌ها وخیابان‌ها و پشت بام وپارکینگ وخطوط راه آهن، بنادر، باند، خطوط دوچرخه، پیاده روها وفرودگاه‌ها و همینطورمحوطه‌های بازی و ورزشی بکار برده می‌شود.

 

جهت چسباندن سنگدانه‌ها به یک مخلوط منسجم، برای چسب از قیراستفاده می‌شود، هرچند که امروزه تعدادی ازچسباننده‌های زیستی هم با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی جاده‌ها درحال تولید هستند.

 

قیمت آسفالت توپکا، به صورت تنی و متر مربع برای کوچه‌ها و خیابان‌ها و پارکینگ‌ها را در تهران و شهرستان‌ها را می‌توانیداز کارشناسان ما بخواهید.

 

 

چگونگی ساخت آسفالت

 

آسفالت در کارخانه‌های آسفالت سازی تولید می‌شود. تولید آسفالت همواره می‌تواند دریک کارخانه ثابت و یا در یک کارخانه اختلاط متحرک هم باشد.

آسفالت دارای قدرت چسبندگی بالایی میباشد.و دارای ماندگاری و طول عمر طولانی است و در صورت فرسودگی به صورت کامل بازیافت میشود.

تولید آسفالت در کارخانه امکان تولید حدود ۸۰۰ تن در ساعت وجود دارد. دمای تولید آسفالت مخلوط گرم بطور میانگین حدود ۱۵۰ الی ۱۸۰ درجه سانتی گراد است.

 

مصالحی که برای تولید و پخت آسفالت مورد نیاز است شامل: قیر، مصالح سنگی و فیلروهمچنین افزودنی‌های پلیمری است.

 

 

 

 

 

آسفالت معمولا دارای تنوع و مواد اولیه بسیاری است. برای حساب کردن قیمت آسفالت توپکا به صورت دقیق و انتخاب کردن بهترین آسفالت نیازاست که محل پخش آسفالت و کاربرد و میزان تردد در آن منطقه مشخص شود. مثلا قیمت آسفالت توپکا درخیابان وبرای آسفالت کردن و محوطه سازی برای پشت بام هر کدام به مواد اولیه وهمینطور ریز و درشتی مختلفی از شن و سنگ‌ریزه‌ها نیاز دارد. جهت مشاوره و انتخاب کردن بهترین آسفالت و استعلام قیمت آسفالت توپکا با ما تماس بگیرید.

 

 

در این قسمت قصد داریم به عواملی که روی قیمت آسفالت توپکا تاثیر دارد بپردازیم:

 

توجه داشته‌باشید که درصورت کلی محاسبه‌ی قیمت آسفالت توپکا در جاده‌ها بر اساس میزان و حجم آسفالت مصرفی در هر متر مربع صورت می‌گیرد؛ به همین دلیل طبیعی است که برای محاسبه قیمت آسفالت توپکا، ضخامت آن هم تأثیر گذارباشد. به صورت استاندارد، میزان حداقل ضخامت برای اجرای آسفالت بر روی سطح‌های خاکی می‌بایست ۵ سانتی متر باشد و این عدد در مورد سطح‌های آسفالتی و بتنی حدود۳ سانتی متر است و به همین ترتیب قیمت آسفالت توپکا در جاده هم بر اساس متر مکعب آسفالت مصرفی محاسبه می‌گردد.

از سوی دیگرباید توجه داشته‌باشید که بجز متراژ جاده و همچنین حجم آسفالت مصرفی، نوع آسفالت بکار برده درجاده و کیفیت مواد اولیه ومصالح مورد استفاده در ساخت آن هم برای محاسبه کردن قیمت آسفالت توپکا مؤثر می‌باشد. یکی دیگراز عواملی که برای مشخص کردن قیمت نهایی آسفالت تاثیر گذار است، مسافت محل اجرای پروژه آسفالت کاری، با کارخانه‌های تولید آسفالت می‌باشد و بدیهی است که اندازه این فاصله، بر هزینه‌ی حمل آسفالت تأثیر بگذارد. البته این مسئله هم باید در نظر داشته‌باشیم که در مورد فاصله‌های دورتر، آسفالت تهیه شده، درزمان حمل و جابجایی به محل پروژه، سرد شود و کیفیت خود را نیز از دست دهد.

بجزمواردی که به آن اشاره کردیم، امروزه به علت شرایط اقتصادی که بر جامعه حاکم است، تغییرات لحظه‌ای قیمت و همینطور نوسانات قیمت ارز درکشورهم بر قیمت آسفالت توپکا برای استفاده در جاده‌ها تأثیر می‌گذارد و همین موضوع هم موجب شده که شرکت‌ها قادر نباشند قیمت دقیق وثابتی را برای آسفالت کاری دهند. درهمین راستا ساکنین محترم مناطق مختلف در تهران و کرج می‌توانند جهت اطلاع از قیمت‌های روز انواع آسفالت جاده، به نمایندگی‌های شرکت توپکا مراجعه کرده وهمچنین می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان توپکا درقسمت فروش، از قیمت‌های بروز شده مطلع شوید.

 

 

 

درزمان خرید واطلاع از قیمت آسفالت توپکا و پخش آسفالت بهتراست از آسفالت با کیفیت ومناسب استفاده نمایید. برای مثلا آسفالتی که برای پشت بام استفاده می‌شود با آسفالتی که درخیابان بکار برده می‌شود متفاوت است و قیمت‌های گوناگونی دارد.

 

برای خرید آسفالت می‌بایست به این مورد توجه داشته‌باشید که آسفالت متناسب با موقعیت اجرا، کیفیت ونمونه‌های گوناگونی که دارد، در قیمت گذاری آسفالت توپکا تاثیرگذاراست.