فروش قیر پلیمری تهران / قیمت قیر پلیمری نانو / قیمت قیر صادراتی در تهران / قیمت قیر 6070 امروز در تهران / قیمت قیر بشکه ایی صادراتی در تهران / قیمت قیر شل حلب 17 کیلویی / قیمت قیر پاسارگاد .

قیمت قیر صادراتی در تهران

فروش قیر پلیمری در تهران

قیرهای پلیمری در خیلی از صنایع و به ویژه در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند زیرا در این صنایع به محصولاتی که موجب پیشگیری از نفوذ و پیشروی آب می‌شود نیاز دارند. عایق‌های پیش ساخته یا ایزوگام، یکی از این محصولات می‌باشد. عایق‌های رطوبتی پیش ساخته از یک یا چند لایه معدنی اشباع شده درون قیر یا دیگر افزودنی‌های شیمیایی ساخته شده‌است. فروش قیر پلیمری در تهران و قیر باقیمانده برج تقطیر زیر فشار معمولی و خلاء قرار می‌گیرند که سیاه رنگ هستند و در درجه حرارت عادی جامد و یا نیمه جامد می‌باشد. قیر دارای گرید‌های گوناگونی است.

کدام قیر جهت ساخت عایق‌ مناسب ترهستند

 قیر پلیمری / بکار بردن قیر ۶۰/۷۰ جهت تولید ایزوگام مناسب نیست به دلیل اینکه این نوع از قیرها به آسانی در دمای۴۹ الی ۵۶ درجه به‌شکل رونده در میاید و همچنین در دمای پایینتر از۵ درجه ترد و شکننده خواهد شد. فروش قیر پلیمری در تهران در صنعت تولید ایزوگام هرمیزان که نقطه نفوذ پذیری و نرمی قیر بیشتر باشد، مسلما ایزوگام ساخته شده محصول بهتر ومناسبتری بدست خواهد آمد. زیرا قیر به تنهایی قادر به تامین خواص مورد نیاز جهت ساخت عایق‌های پیش ساخته نمی‌باشد. به همین دلیل برای بهتر شدن خاصیت قیر به آن افزودنی‌های پلیمری اضافه می‌کنند. دو نمونه پلیمر که به صورت عمده برای اصلاح قیربکار برده می‌شود و مخلوطی از قیر و پلیمر را شکل می‌دهد عبارتند از: ترموپلاستیک رابرها، پلی اولفین‌ها مثل اتکتیک پلی پروپیلن. با بکار بردن قیرهای پلیمری دمی‌ده، عایق با پایه قیر پلیمری دمی‌ده را می‌توان تولید کرد که کیفیت و قیمت خوبی دارد. همچنین جهت تولید کردن قیرهای پلیمری دمی‌ده، از مخلوط وکیوم باتوم و مازوت هم می‌توان استفاده کرد که دراین مخلوط مازوت به عنوان روغن برای نرم کنندگی و اصلاح و وکیوم باتوم هم برای چسب و خوراک بکار برده می‌شود و محصول تولید شده مزیت‌های هر دو نوع ماده را دارا خواهد بود. فروش قیر پلیمری در تهران وعایق رطوبتی از مواد و مصالحی ساخته می‌شود که برای پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب در ساختمانها از آن استفاده می‌شود.

امروزه عایق‌های رطوبتی با فناوری‌های نوین و جدیدی تولید می‌شوند.

قیر امولسیون یک مخلوط حاصل از ترکیب آب و قیر می‌باشد و به بیان دیگر یک پوشش قیری پلیمری اصلاح شده‌است که روش انجام دادن آن به صورت سرد می‌باشد.

به همین دلیل با استفاده از آن می‌توان بدون احتیاج به گرما و به آسانی، سطوح عمودی و افقی را با استفاده از قلمو و غلطک با سرعت بالایی عایق کاری کرد.

مزیت‌های قیر پلیمری

  • پایه آن آب است و دوستدار محیط زیست می‌باشد
  • مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی دارد
  • بدون نیاز به شعله و گرما
  • دارای انعطاف‌پذیری و نرمی با کشسانی کم
  • قابل اشتعال نمی‌باشد
  • بدون درز و به صورت یکپارچه است
  • در مقابل دمای بالا مقاوم است

 

موارد استفاده:

برای عایق کاری ساختمان، استخر و مخزن های  بتنی و… بسیار مناسب است.

همچنین بر روی سطوح فلزی مثل مخازن و سازه‌های فلزی بکار برده می‌شود.

قیر اصلاح شده با پلیمر

امروزه قیرهای عادی جوابگوی نیازهای جاده‌ها نمیباشند و صورت خوبی هم ندارند به همیم دلیل باید از یک بیندر با خاصیت‌های بهتراستفاده شود که موجب می­شود تا فاصله زمانی میان روکش­ها زیاد شود. با فروش قیر پلیمری در تهران برای حل مسائلی که نام بردیم، قیرهای پلیمری اصلاح شده­، به ویژه آنهایی که در خود رزین ترموپلاستیک الاستومری دارند مثل SBS تولید می‌شوند.

از سال‌های گذشته، کشورهای اروپایی شروع به استفاده از آسفالتهای اصلاح شده با پلیمر کردند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای ترافیکی جاده‌ها باشد. البته نوع پلیمر مورد استفاده در هر کشور با کشور دیگر متفاوت است. بر اساس آمارهای موجود و با استفاده از قیرهای پلیمری در جاده‌ها تا ۲۵سال ماندگاری دارد و به ویژه در سال ۱۳۸۰ در بیشتر کشورهای دنیا در کاربردهای جاده‌ای جهت پوشش سطح جاده‌ها بکار گرفته می‌شود.

.قیرهای مورد استفاده برای مخلوطهای آسفالتی در کشور ایران معمولا از دو نمونه ۶۰/۷۰ و ۸۵/۱۰۰ انتخاب می‌شود که ویژگی وخاصیت آسفالت تولیدی آنها به صورتی نیست که بتواند در مقابل تغییر شکل دادن، ترک خوردن، دمای پایین و بالا مقاومتی از خود نشان دهد. فروش قیر پلیمری در تهران به همین دلیل مجبور به ساخت قیر پلیمری خواهند شد.

پلیمرها زنجیره‌های طولانی از مواد آلی می‌باشند که از بخش‌های کوچکتری به اسم منومر ساخته می‌شوند.